Effektiviser planleggingen med Planner Portfolios
Dette finner man enten i Planner appen i Teams eller på web:

Med denne nye funksjonen kan du enkelt samle prosjekter og oppgaver i én portefølje. Dette gir deg en bedre oversikt over planer med lignende mål og tidsfrister, og gjør det lettere å følge med på fremdriften for flere prosjekter samtidig.

Enkel oversikt og visualisering
Planner Portfolios gir en helhetlig oversikt over dine pågående prosjekter. Du kan sette opp viktige datoer, spore fremdrift og visualisere oppgavene på en tidslinje i sanntid. Dette er spesielt nyttig for prosjektledere eller teamledere som håndterer flere prosjekter samtidig.

Du kan dele porteføljen med teammedlemmer gjennom Microsoft 365-grupper, og gir deg muligheten til å se og administrere prosjektene på ett sted. Dette gir deg full kontroll over prosjektene dine og gjør planleggingen mer effektiv.

Kom i gang med Planner Portfolios
Når funksjonaliteten blir tilgjengelig i din organisasjon, kan du starte med å opprette en portefølje i Planner-appen i Microsoft Teams. Du trenger en Planner og Project Plan 3 eller 5-lisens for å bruke funksjonen. Der kan du legge til eksisterende planer og organisere dem i en felles oversikt.
Vil du lese mer funkskjonaliteten, kan du gjøre det her i Microsoft Tech Community:
Ta gjerne kontakt med oss om du har spørsmål!