Nye funksjoner for Planner for Teams

Markus VagstadNyheter

I juli kommuniserte Microsofts Tech community at det hadde kommet nye funksjoner for Planner for Teams. Her får du de siste oppdateringene.

Techcommunity Microsoft blog

Kopier lenke til plan

Med denne funksjonen kan du raskt dele planene dine med teamet, slik at alle enkelt kan få tilgang til planen med ett klikk. For å bruke denne funksjonen, velg menyen for en plan fra siden “Mine planer” og velg “Kopier lenke til plan”.

Åpne plan fra oppgave

Mange har etterspurt muligheten til å se planen knyttet til en spesifikk oppgave når man ser på oppgavens detaljer i “Mine oppgaver”. Nå kan du enkelt gå fra å se en oppgave til å utforske hele planen ved å klikke på planens navn øverst på oppgavekortet i “Mine oppgaver”-visningen.

Vedvarende filtre og sortering

Nå er det enklere for deg å fortsette der du slapp. Når du nå bruker et filter eller sorterer etter en kolonne i en plan, vil Planner huske valgene dine til neste gang du åpner planen.

Forbedret oppgavekort i Viva Connections

Det forbedrede “Tildelte oppgaver”-kortet i Viva Connections-dashbordet har nå en “Legg til oppgave”-knapp. Med denne kan du raskt opprette oppgaver som vises i Planner-appen. Kortet viser fortsatt hvor mange oppgaver som er tildelt deg, og lar deg se disse i detalj. I tillegg har det store formatet av kortet en “Åpne Planner”-knapp for å få full tilgang til alle oppgavene i en plan.

Ønsker du å vite mer om Planner eller snakke med en rådgiver, ta gjerne kontakt med oss!

About the Author